پاورپوینت خلق و خو در نظریه یونگ

پاورپوینت خلق و خو در نظریه یونگ شامل 35 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد
دسته بندی روان شناسی
بازدید ها 6
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2458 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

پاورپوینت خلق و خو در نظریه یونگ

فروشنده فایل

کد کاربری 3845

کاربر

پاورپوینت خلق و خو در نظریه یونگ

 

پاورپوینت خلق و خو در نظریه یونگ شامل 35 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

خلق و خو را می توان انگاره ای از رفتارهایی دانست که خلق و خوی طبیعی فرد را مشخص کرده و به ما می گویند که آن فرد دنیا را چطور می بیند و به چه عواملی بها می دهد، چه ارزش هایی دارد و چگونه فکر، عمل و احساس می کند.

افرادی که دارای خلق و خوی مشابه هستند ارزش های مشابهی دارند. از آنجا که خلق و خو مادرزادی است و اکتسابی نیست نمونه آن را در سنین پایین نیز می توان مشاهده نمود

تعریف
خلق بر طبق تعریف عبارت است از احساس درونی نافذ و پایداری که درک و نگرش فرد نسبت به وجود دیگران و در کل نسبت به محیط را عمیقا تحت تاثیر قرار می دهد . عاطفه به نمود بیرونی خلق اطلاق می شود . خلق می تواند طبیعی ، بالا، یا سرکوب شده باشد. افراد سالم طیف وسیعی از تغییرات خلق و به همان تعداد تغییرات عاطفه را تجربه می کنند. این افراد قادر به کنترل خلق و عاطفه خود نیستند.

اختلالهای خلق (قبلا اختلال های عاطفی گفته می شدند) شامل گروه بزرگی از اختلالات هستند که در آنها، خلق مرضی و ناهنجاریهای مرتبط با آن ، قسمت اصلی تظاهرات بالینی را تشکیل می دهند.

این اختلالات شامل 7 گروه می شوند: 1- اختلالات افسردگی اساسی 2- اختلالات دو قطبی I،II 3-اختلال افسرده خویی(دیس تایمی) 4- اختلال خلق ادواری 5- اختلال خلق ناشی از بیماریها طبی عمومی 6- اختلالات خلقی ناشی از مصرف مواد 7- دستجات عمومی شامل اختلالات افسردگی و دوقطبی که غیر اختصاصی هستند.

انواع خلق و خو
  
با در نظر گرفتن علامت اختصاری برای هر یک از ترجیحات به قرار :

و …

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف

انواع خلق و خو

درک خلق و خو

تیپ های شخصیتی

پایان

 

 عنوان : خلق و خو در نظریه یونگ

فرمت : پاورپوینت

حجم : 2.40 مگابایت

تعداد صفحات : 35 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت خلق و خو در نظریه یونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *