مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 16
فرمت فایل docx
حجم فایل 206 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور

فروشنده فایل

کد کاربری 3349

کاربر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع : دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

کیفیت، واژه رایج و آشنایی است که از مفهوم و نحوه کاربرد آن تفاسیر گوناگونی به عمل آمده است . اما وجه مشترک تمام تعاریف سازگار کالا یا خدمات با انتظارات و نیاز های مشتریان است به عبارت دیگر کیفیت وقتی به دست می آید که تولید خدمت، انتظارات مشتری( اعم از داخلی و خارجی ) را برآورد سازد. کیفیت از مشتری شروع می شود و هر گونه توجه یا خدمت،بدون توجه مشتری الزاماً کیفیت را به دنبال ندارد . بنابراین باید نظر مشتریان را جویا و از نیاز های آنان به خوبی آگاه شد وتولید یا خدمات را منطبق با آن نیاز ها ارائه کرد.انسان در زمانی که سعی در تولید کالا یا ارائه خدمات نمود به موضوع کیفیت توجه ویژه ای معطوف داشته است شاید یکی از دلایل مهم توسعه تکنولوژی و صنعت بر مبنای این اصل استوار می باشد که انسان هیچ گاه از وضع موجود راضی نبوده و همواره سعی در بهبود وضعیت موجود داشته است.

به طور کلی تعاریف متعدد و گوناگونی در مورد کیفیت ارائه شده است که عبارتند از:

کیفیت به عنوان درجه ای که یک محصول با انتظارات مشتری و مشخصات ارائه شده تطبیق دارد تعریف شده است (روستا و دیگران، ١٣٨٥،٢٢٢ ).

کیفیت توسط مشتری تعیین می شود، نه توسط تولید کننده. به عبارت دقیق تر، کیفیت مجموعه ای ازخصوصیات و مشخصات یک کالا یا خدمت است که احتیاجات و رضایت مصرف کننده را تأمین می کند.

جامعۀ کنترل کیفیت آمریکا واژۀ کیفیت را به صورت زیر تعریف کرده است: “مجموعۀ ویژگی ھا وخصوصیات یک قلم کالا یا یک نوع خدمت که بتواند نیازھای آشکار و پنهان خریدار را تأمین نماید(کاتلر و آرمسترانگ ، ١٣٨٤،٨٧٧ ).

کیفیت هیچ مفهومی جز هر آنچه که مشتری واقعاً می خواهد، ندارد. سازمان استانداردهای بین المللی کیفیت را این گونه تعریف می کند: تمامیت ویژگی ها وخصوصیات محصول یا خدمات که توانایی برآورده کردن نیاز های مشتری را دارد.

سازمان ملی بهره وری سنگاپور بیان می کند که کیفیت توسط مشتری تعریف می گردد نه تولید کننده یا ارائه دهنده خدمت. به عبارت دیگر،کیفیت مجموعه ای از خصوصیات و مشخصات یک کالا یا خدمت است که خواسته ها و رضایت مصرف کننده را تأمین می کند(سید جوادین، 1384، 36 ).

Ÿ در دهه 50 میلادی دمینگ و فیگن باوم مفهوم جدید کیفیت را اینگونه بیان نمودند،


[PDF]ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ ﻱ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ﭘﮋﻭﻫﺶ

ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ: ﺍﺩﺑﻴﺎﺕ ﻭ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ. 2-1. ﻣ. ﻘ. ﺪﻣﻪ … ﻣﻔﺎﻫﻴﻤﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﺛﺎﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﻲ ﺗﺎﺭﻳﺨﭽﻪ ﻃﻮﻻﻧﻲ ﺩﺍﺭﻧﺪ.ﺍﮔﺮﭼﻪ ﺍ … ﺗﻨﻮﻉ ﻃﻠﺒﻲ. ﺗﺼﻤﻴﻢ ﮔﻴﺮﻱ ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ. ﺗﺼﻤﻴﻢ ﮔﻴﺮﻱ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ. ﺍﻳﻨﺮﺳﻲ. ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﻱ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ. ﺗﺼﻤﻴﻢ ﮔﻴﺮﻱ ﻋﺎﺩﺕ. -. ﻣﺤﻮﺭ/ﺭﻭﺗﻴﻦ …. ﻛﻨﺪ.ﻣﺼﺮﻑ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻭ ﺳﺒﻚ. ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻭﻱ ﺗﺤﺖ ﺗﺄﺛﻴﺮ ﺗﻌﺪﺍﺩﻱ ﻓﺎﻛﺘﻮﺭ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻋﺒﺎﺭﺗﻨﺪ ﺍﺯ ﻓﺮﻫﻨﮓ. ,. ﺧﺮﺩﻩ ﻓﺮﻫﻨﮓ ….. ﻧﺎﻡ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﭘﺮﺳﺘﻴﮋ ﻭ ﻳﺎ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﻭﻳﮋﮔﻲ ﻋﺎﻣﻪ ﭘﺬﻳﺮ ﻧﻴﺴﺖ .

مبانی نظری وپیشینه تحقیق وپژوهش مبانی نظری پژوهش …

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) … اشتغال، افزایش فرصتهای سرمایهگذاری، بهبود کیفیت زندگی، رشد فرهنگی، تقویت … به گردشگری پایدار در اشکال اکوتوریسم، گردشگری میراث و گردشگری جامعه محور …

[PDF]دریافت فایل

۳ بهمن ۱۳۵۲ – وزارت علوم، تحقيقات و فناوري … مس ئله، چارچوب نظري، فرضيه ها يا پرسش ها، روش … استاد خارج فقه و اصول حوزه علميه تهران و دانشيار پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسالمي … مقاله با ارائه س اختار تفصيلي محورهاي فلسفه فرهنگ كه مشحون از مباحث … مي آيد؛ پـرداختن به نظريه فرهنگ در ميان فيلسوفان مسلمان پيشينه.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی عملکرد مالی :: دهه شصت, …

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) … هر جامعه و ایدئولوژی فرهنگ آن،برداشتی که از مفهوم کلمات به کار رفته در تعریف فوق می … نظر به این که یکی از محورهای عمده مدیریت عملکرد ارزیابی عملکرد است و در واقع این … است زیرا همان گونه که در فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر و استانداردهای تضمین …

بایگانی‌ها سازمانی – li4

فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) …. تاكيد بر نگرش مديريت كيفيت سعي بر نهادينه كردن فرهنگ بهبود مستمر و پيشگيري … به طور کلی مدارک مورد استفاده در سيستم مديريت کيفيت شرکت محور سازان ايران ….. پروپوزال و روش تحقیق بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی …

[PDF]اصول سازمان دهی فضایی بافت های شهري برخوردار از عناصر …

تاريخ پذيرش: 93/2/20 (. ) تاريخ دريافت: … پروژه اوکاالس در جهت بهبود شــرايط زندگی و احیای کیفیّت فرهنگی. انجام شده است. … آشکارسازی چارچوب نظری در ارتباط با مسئله تحقیق ….. افزايش کیفیّت فضايی به خصوص در محور رودخانه سیاه رود،.

همه دانشکده ها – سامانه بانک اطلاعات پایان نامه – دانشگاه آزاد …

7, بررسی نقش ارتباطات انسانی در تقویت فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی کانون پرورش فکری … 17, انتخاب معیارهای توسعه کیفیت سرویس خطوط هوایی با استفاده از روش تجزیه ….. 135, مبانی تبلیغات آنلاین کاربر محور, شیرین تاوپور, دانشکده هنر, ارتباط …… 358, بررسی تاریخچه صور فلکی و تصویر سازی این صور ها, یاسمن فاضلی …

حقوق نامه ، پدیده ی ترا جنسیتی – وب سایت

ترجمه گوشت گاو در رژیم غذایی آمریکا · مبانی نظری و پیشینه تحقیق ایمان مذهبی و … دوم تحقیق) · مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور(فصل دوم تحقیق) …

معماری پایا – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

این نظریه برای رسیدن به این منظور در سه مرحله، ساختمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. … مرکز مدیریت طراحی پایدار با هدف محور قرار گرفتن در حوزه طراحی و مدیریت صحیح و … د) احیا هویت فرهنگی و بومی ایجاد فرهنگ پایدار، نیازمند زنده کردن احساس اجتماعی، …. کیفیت مطلوب بدون توجه به طبیعت فراهم نمی‌شود و همچنین استفاده از مصالح با …

[PDF]سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

696 ،695 ،694 ،692 ،691 ،690 و 697 تاريخ 89/11/12،. ،90/1/23 … به تصويب نهائي رسيده است؛ به شرح ذيل براي فرهنگی. اجراء ابالغ مي شود: …. تحول نظام آموزشي تهيه و تدوين شده است و با مباني نظري. سند تحول … تقويت روابط حق محور، عدالت گستر و مهرورزانه با همه انسان ها. در سراسر ….. فرصت هاي تعلیم وتربیت با کیفیت مناسب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *