مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 30
فرمت فایل docx
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

فروشنده فایل

کد کاربری 3349

کاربر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع : دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

شبیه سازی نسخه ای از بعضی وسایل حقیقی یا موقعیت های کاری است که تلاش دارد تا بعضی از جنبه های رفتاری یک سیستم فیزیکی یا انتزاعی را به وسیله ی رفتار سیستم دیگری نمایش دهد که بیشتر در سیستم های طبیعی و سیستم های انسانی کاربرد دارد. همچنین شبیه سازی نمایش مجدد یا خلق مجدد یک شیء یا موضوع واقعی یا یک موقعیت می باشد. این تکنیک همانند آینه، واقعیات را همانندسازی می کند افزون بر این احتمال وارد آورد صدمه یا آسیب به شرکت کنندگان وجود ندارد (جویس و همکاران، 1389، ص 220 تا 222).

شبیه سازی های آموزشی به چهار دسته شبیه سازهای زنده (استفاده افراد واقعی از تجهیزات شبیه سازی شده در محیط واقعی)، شبیه سازی ساختاری (استفاده افراد شبیه سازی شده در محیط غیر واقعی)، شبیه سازی ساختاری (استفاده افراد شبیه سازی شده از ابزار و تجهیزات شبیه سازی شده در محیطی شبیه سازی شده)، و شبیه سازی های ایفای نقش (بازی افراد واقعی و صحنه سازی کار واقعی) تقسیم می شوند (شیفلت و همکاران، 2006، ص 378).

2-2-2 مزایای استفاده از شبیه سازی:

شبیه سازی های کامپیوتری، برنامه های نرم افزاری هستند که تکرار یا تقلیدی از پدیده های دنیای واقعی هستند و اگر به درستی اجرا شوند می توانند به دانش آموزان در یادگیری درباره ی رویدادها و فرآیندهایی که ممکن است یادگیری آنها بسیار هزینه بر یا از نظر امنیتی خطر آفرین باشند، کمک نمایند. مطالعات نشان داده اند که شبیه سازهای کامپیوتری می تواند به اندازه ی یادگیری در دنیای واقعی مؤثر باشد و امکان تجربیات آزمایشگاهی مفاهیم علمی را برای دانش آموزان فراهم نماید. همچنین این شیوه ی آموزشی می تواند سبب ارتقاأ سطح مهارت های یادگیری فراگیران شود و مهارت حل مسأله ی آنان را ارتقاء بخشد و در واقع نقش یک همکار تعاملی را برای دانش آموزان بازی نماید (مایکل، 2001).

در شبیه سازی تلاش بر این است که شرایط یادگیری آن قدر به شرایط واقعی نزدیک شود که مفاهیم آموخته شده، قابل انتقال به جهان واقعی شود. تحقیقات نشان داده اند که شبیه سازی برای ایجاد علاقه و جذابیت مؤثر است. همچنین شبیه سازی برای مهارت های عملی مناسب تر از مهارت های ذهنی اند، بدین معنی که کاربرد شبیه سازی هنگامی مؤثرتر است که اصول و مفاهیم ذهنی و پایه به وسیله ی روش های دیگر آموزش داده شده باشند و سپس برای آموزش مهارت های عملی از شبیه سازی استفاده شود (پازارگادی و صادقی، 1389، ص 165).


l

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف …

۱۲ مرداد ۱۳۹۶ – سخن روز: همیشه برای همه کارها برنامه داشته باشید تا بتوانید اقدامات را سریع‌تر انجام دهید. بسیار خرسندیم که کاملترین مرجع مبانی نظری و پیشینه …

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف …

عبارت مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف فصل دوم تحقیق در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. با توجه به جمع …

مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف – فایل ناب؛ دانلود …

۱ مهر ۱۳۹۶ – مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف. توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش).

پیشینه تحقیق و مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف – …

۳ روز پیش – پیشینه تحقیق و مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف. دسته بندی : پایان نامه و پروژه دانشگاهی » رشته علوم تربیتی. جزئیات و دریافت.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف …

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف(فصل دوم تحقیق). لینک منبع و پست :مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف(فصل …

کاملترین فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، …

۳۰ تیر ۱۳۹۶ – کاملترین فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف(فصل دوم تحقیق)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف – …

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف. لینک منبع و پست :مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

[PDF]فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش – دانشگاه آزاد اسلامی …

مبانی. نظری. و. پیشینه. پژوهش. ١٠. صنعت بیمه. بیمه. : بیمه عملیاتی است که بموحب آن یک طرف. ) بیمه گر … با این تعریف در هر عمل سه اصطالح عمده خطر احتمالی یا.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت بدن – مرسا

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناگویی خلقی یا ال ی تایمی … مفاهیم و تعاریف کارآفرینی مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودناتوان سازی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن … ید و فایل تحقیقی مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری از طریق شبیه سازی.

بایگانی‌ها مبانی – li4

اين فصل شامل مبانی نظری و پيشينه تحقيق است، که به بررسي تئوريها و نظريه های مربوط به ….. پیشینه تحقیق و مبانی نظری پژوهش شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *