پاورپوینت زندگینامه و آثار رم کولهاس

پاورپوینت زندگینامه و آثار رم کولهاس

دانلود فایل پاورپوینت زندگینامه و آثار رم کولهاس ،در حجم 95اسلاید قابل ویرایش و پاورپوینت معرفی رم کولهاس و برج cctv درحجم 16اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه
دسته بندی معماری
بازدید ها 44
فرمت فایل pptx
حجم فایل 18247 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 111

پاورپوینت زندگینامه و آثار رم کولهاس

فروشنده فایل

کد کاربری 3627

کاربر

توضیحات:
فایل پاورپوینت زندگینامه و آثار رم کولهاس ،در حجم 95اسلاید قابل ویرایش و پاورپوینت معرفی رم کولهاس و برج cctv درحجم 16اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
رمنت لوکاس “رم” کولهاس (به هلندی: Remment Lucas “Rem” Koolhaas)‏ معمار هلندی است.
زندگینامه:
رم کولهاس متولد سال ۱۹۴۴ رتردام هلند است.
بین سالهای ۱۹۵۲ تا ۱۹۵۶ در اندونزی مقیم بود و سپس به عنوان خبرنگار و فیلم نامه نویس در آمستردام ساکن شد. پس از آن به لندن رفت و به تحصیل معماری در مدرسه AA پرداخت.
در سال ۱۹۷۲ با کسب بورس تحصیلی عازم ایالات متحده شد و در آنجا اقامت گزید. در آمریکا شیفته نیویورک شد و با چاپ کتاب نیویورک هذیانی (به انگلیسی: Delirious Newyork)‏ در سال ۱۹۹۸ به زودی مشهور گشت.
او پیش از اینکه به لندن برای تحصیل در رشته معماری بیاید به عنوان یک روزنامه نگار و نیز نویسنده نمایشنامه های رادیویی و تلویزیونی در آمستردام فعالیت می کرد. تحصیل او تا سال ۱۹۷۲ ادامه داشت تا در این سال با به دست آوردن بورس تحصیلی از دانشگاه این اجازه را به او داد تا راهی ایالات متحده آمریکا شود و در آنجا ادامه تحصیل دهد.
جاذبه شهر نیویورک وی را بر آن داشت تا درباره معماری این کلان شهر metropolitan culture تحقیقاتی را انجام دهد که بعدا آن را تحت عنوان هذیان نیویورک به چاپ رساند که برداشت شخصی او بود از این شهر و بیانیه ای بود برای محله مانهاتان.
کولهاس بعدا به لندن بازگشت جایی که او دفتر معماری خود را با عنوان ( OMA ( Office for Metropolitan Architecture بنا نهاد. دفتری که با پشت کار او و همکارانش به عنوان مکانی مطرح گردید که فرهنگ معاصر و معماری معاصر را بسط می داد.
او در خلال کار دفتر خود در سال ۱۹۹۵ کتاب کوچک، متوسط، بزرگ و کلان را نیز انتشار داد.
S, M, L, XL) 1995)
او در سال ۲۰۰۰ کارهای دفتر معماری خود را نیز تحت عنوان کتابی منتشر کرد.
در این سال کولهاس شرکتی را نیز به عنوان خواهر زاده خود تاسیس کرد تحت عنوان AMO که به عنوان مشاور با شرکت اصلی رابطه بین جامعه و ساخت محیط رابررسی کردند. Society and the built environmentکولهاس جایزه های زیادی را کسب کرده ولی مهمترین آنها جایزه Pritzker به سال ۲۰۰۰ می باشد.
او همینک استاد معماری و شهرسازی دانشگاه هاروارد می باشد.
فهرست مطالب:
معرفی رم کولهاس
زندگینامه
معرفی کتابخانه مرکزی شهر سیاتل
تصاویر و نقشه ها
جایزه ی منزوندرو برای رم کولهاس
تعریف معماری از نظر رم کولهاس
سبک معماری
نظریات کولهاس درباره شهر عام
معرفی آثار
این محصول در 2 فایل پاورپوینت 95+16اسلایدی قابل ویرایش ارائه شده است.
هدیه محصول:
فایل پاورپوینت رابرت ونچوری(14اسلاید)

پاورپوینت زندگینامه و آثار رم کولهاس

فایل پاورپوینت زندگینامه و آثار رم کولهاس ،در حجم 95اسلاید قابل ویرایش و پاورپوینت معرفی رم کولهاس و برج cctv درحجم 16اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:

رمنت لوکاس “رم” کولهاس (به هلندی: Remment Lucas “Rem” Koolhaas)‏ معمار هلندی است.زندگینامه:رم کولهاس متولد سال ۱۹۴۴ رتردام هلند است.بین سالهای ۱۹۵۲ تا ۱۹۵۶ در اندونزی مقیم بود و سپس به عنوان خبرنگار و فیلم نامه نویس در آمستردام ساکن شد. پس از آن به لندن رفت و به تحصیل معماری در مدرسه AA پرداخت.در سال ۱۹۷۲ با کسب بورس تحصیلی عازم ایالات متحده شد و در آنجا اقامت گزید. در آمریکا شیفته نیویورک شد و با چاپ کتاب نیویورک هذیانی (به انگلیسی: Delirious Newyork)‏ در سال ۱۹۹۸ به زودی مشهور گشت. او پیش از اینکه به لندن برای تحصیل در رشته معماری بیاید به عنوان یک روزنامه نگار و نیز نویسنده نمایشنامه های رادیویی و تلویزیونی در آمستردام فعالیت می کرد. تحصیل او تا سال ۱۹۷۲ ادامه داشت تا در این سال با به دست آوردن بورس تحصیلی از دانشگاه این اجازه را به او داد تا راهی ایالات متحده آمریکا شود و در آنجا ادامه تحصیل دهد.جاذبه شهر نیویورک وی را بر آن داشت تا درباره معماری این کلان شهر metropolitan culture تحقیقاتی را انجام دهد که بعدا آن را تحت عنوان هذیان نیویورک به چاپ رساند که برداشت شخصی او بود از این شهر و بیانیه ای بود برای محله مانهاتان.کولهاس بعدا به لندن بازگشت جایی که او دفتر معماری خود را با عنوان ( OMA ( Office for Metropolitan Architecture بنا نهاد. دفتری که با پشت کار او و همکارانش به عنوان مکانی مطرح گردید که فرهنگ معاصر و معماری معاصر را بسط می داد.او در خلال کار دفتر خود در سال ۱۹۹۵ کتاب کوچک، متوسط، بزرگ و کلان را نیز انتشار داد.S, M, L, XL) 1995)او در سال ۲۰۰۰ کارهای دفتر معماری خود را نیز تحت عنوان کتابی منتشر کرد.در این سال کولهاس شرکتی را نیز به عنوان خواهر زاده خود تاسیس کرد تحت عنوان AMO که به عنوان مشاور با شرکت اصلی رابطه بین جامعه و ساخت محیط رابررسی کردند. Society and the built environmentکولهاس جایزه های زیادی را کسب کرده ولی مهمترین آنها جایزه Pritzker به سال ۲۰۰۰ می باشد.او همینک استاد معماری و شهرسازی دانشگاه هاروارد می باشد.

فهرست مطالب:

معرفی رم کولهاسزندگینامه

معرفی کتابخانه مرکزی شهر سیاتل

تصاویر و نقشه ها

جایزه ی منزوندرو برای رم کولهاس

تعریف معماری از نظر رم کولهاس

سبک معماری

نظریات کولهاس درباره شهر عام

معرفی آثار

این محصول در 2 فایل پاورپوینت 95+16اسلایدی قابل ویرایش ارائه شده است.

هدیه محصول:

فایل پاورپوینت رابرت ونچوری(14اسلاید)

پاورپوینت رم کولهاس Rem Koolhaas | معماری 98

۳ آذر ۱۳۹۵ – قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت رم کولهاس Rem Koolhaas بپردازیم به … که مشتمل بر تمامی اطلاعات راجع به یان معمار و آثار و زندگی نامه کامل وی می …

پاورپوینت بیوگرافی و آثار رم کولهاس | تایم دانلود

۴ شهریور ۱۳۹۵ – دسته: معماری فرمت فایل: pptx حجم فایل: 1094 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 40 پاورپوینت بیوگرافی و آثار رم کولهاس (پروژه معماری معاصر) در 40.

دانلود زندگینامه و آثار معماری رم کولهاس – شهر معماران | معماری

۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ – زندگینامه و آثار و تفکرات رم کولهاس در ۳۰ صفحه فایل word … مقاله ی” دیوار برلین به مثابه ی معماری”(۱۹۷۰) و”مهاجرت،یا زندانیان داوطلبانه ی …

دانلود پاورپوینت رم کولهاس – معماری

۷ آبان ۱۳۹۴ – دانلود پاورپوینت رم کولهاس , پاورپوینت رم کـــولـــهـــاس, آثار معماری رم کـــولـــهـــاس, پاورپوینت های معماری, دانلود رایگان پاورپوینت رم کولهاس.

پاورپوینت معماری و بیوگرافی رم کولهاس – ofmas.ir

پاورپوینت معماری و بیوگرافی رم کولهاس در ۲۷ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. رم کولهاس(بیوگرافی) استاد طراحی معماری وطراحی شهری در دانشگاه هاروارد …

زندگی نامه و آثار معمار رم کولهاس ( تحلیل آثار به صورت کامل ) …

دو کتابخانه ی ژوسیو پاریس٬ – گالری مارپیچ٬ SNU Museum of Art٬ آثار رم کول … این پروژه شامل 5 پاورپوینت مختلف در مورد زندگی نامه و آثار معمار رم کولهاس می باشد.

آشنایی با رم کولهاس و آثارش | نقــــــش نگـــــــار |بزرگترین …

۲۵ فروردین ۱۳۹۰ – این بار با یکی دیگر از مشاهیر عرصه معماری ،رم کولهاس در نقش نگار آشنا خواهید شد .این آشنایی در قالب یک فایل پاور پوینت می باشد که میتوانید در …

مروري بر آثار و بررسي شيوه هاي طراحي رم كولهاس – Magiran

مروري بر آثار و بررسي شيوه هاي طراحي رم كولهاس … مشترکان داخل کشور 200.000 ريال (100 مقاله اعتبار اولیه) پرداخت با همه کارتهای بانکی; مشترکان خارج از کشور 50 …

رم کولهاس – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

رمنت لوکاس “رم” کولهاس (به هلندی: Remment Lucas “Rem” Koolhaas) معمار هلندی است. زندگینامه[ویرایش] … به کارگیری فرم‌های خالص از ویژگی‌های کارهای اولیه او (نظیر خانهٔ دو دوست) است که بیشتر تحت تاثیر آثار میس وندرروهه قرار دارد. … مقاله · بحث …

دانلود پاورپوینت آثار معماری رم کولهاس ( Rem Koolhaas ) – …

۱۵ شهریور ۱۳۹۵ – پاورپوینت آثار معماری رم کولهاس ( Rem Koolhaas ) – این پاورپوینت دارای 40 اسلاید میباشد. بیوگرافی : رم کولهاس متولد سال ۱۹۴۴ رتردام هلند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *